FAQ

Kontakt & Mine sider

Hva er åpningstidene hos kundeservice?

Våre åpningstider på telefon er:
Mandag – Fredag 09:00-16:00
Telefonen er stengt for lunsj hver dag mellom 11.30 - 12.00

Du når oss på tlf. 22 83 86 00.

Du kan alltid finne svar på vanlige spørsmål på vår FAQ-side.

Det er selvsagt også mulig å kontakte vår kundeservice via e-post på [email protected].

Hvordan logger jeg meg inn på Mine sider?

Du logger inn på Mine sider via user-icon.png -ikonet øverst til høyre eller via "Logg inn" nederst til høyre på nettstedet.

Prøver du å opprette en ny konto, men får beskjed om at e-posten allerede er opptatt?
Da har du sannsynligvis opprettet en konto når du la inn en bestilling hos oss. Hvis du ikke valgte et passord for kontoen din, velger du "Glemt passord" og følger instruksjonene. 

Jeg finner ikke den informasjonen jeg trenger her - hvordan kontakter jeg dere?

Du kan kontakte oss både via mail [email protected] og på telefon 22 83 86 00.

Hvordan melder jeg meg av nyhtesbrevet?

Nederst i alle våre nyhetsbrev finnes en link til "Avregistrering". Klikk inn på den og følg instruksjonene. 

Du kan også endre innstillingene dine via Mine sider.

Hvordan bekrefter jeg min konto?

Hvis du blir bedt om å bekrefte kontoen din når du vil logge på Mine sider, skal du ha mottatt en e-post fra oss.

Hvis du ikke finner e-postbekreftelsen, sjekk søppelposten og kontakt kundeservice om problemet forblir.

Vis flere

Retur & Reklamasjon

Jeg mangler min returfølgeseddel, hva gjør jeg?

Sammen med alle bestillinger, sender vi med en returfølgeseddel og en returfraktseddel. Vi beklager hvis dette ikke lå i pakken din.

Hvis du ikke har returfølgeseddeln som skal ligge i pakken, kan du laste den ned her.

Det gjør det lettere for oss når du bruke denne til alle typer returer. Returfølgeseddelen inneholder også informasjon om hvordan du returnerer.

Alternativt kan du skrive på et "vanlig" papir selv, men husk å oppgi ordrenummeret.

Mangler du også returfraktseddelen din som du skal feste på utsiden av pakken for kostnadsfri retur?
Kontakt kundeservice for å få en ny. Husk å oppgi ordrenummeret ditt når du kontakter kundeservice.

Koster det noe å returnere en vare?

Nei, du har frie returer hos Outnorth.no når du bruker returfraktseddelen som du fikk sammen med bestillingen din.

Om du ikke har returfraktseddelen går det bra å kontakte vår kundeservice for å få en ny via e-post eller vanlig post.

Hvordan gjør jeg for å angre/returnere et produkt?

Du får en returfraktseddel og en returfølgeseddel vedlagt i bestillingen.

Du fyller ut returfølgeseddelen, legger den og produktet/produktene i en eske, klistrer returfraktsedel på pakken og leverer den inn på postkontoret.

Hvis du ikke har din returfølgeseddel eller returfraktseddel så finner du informasjon her eller trykk på overskriften Retur & reklamasjon for å finne svar på flere vanlige spørsmål på temaet. 

Hvordan gjør jeg for å bytte et produkt?

Om du vil bytte et produkt legger du en ny bestilling på det du ønsker å bytte til.

Du returnerer produktet du ikke vil beholde gjennom å fylle i returfølgeseddelen og bruker den kostnadsfrie returfraktseddelen som du har fått sammen med ordren.

Dersom prisen har økt på bytteproduktet ditt, vennligst kontakt oss, så justerer vi den til samme pris som i ordren du har returnert.

Hvordan reklamerer jeg et produkt?

Send en e-post til vår kundeservice, med et bilde av varen du ønsker å reklamere på og en beskrivelse av hvordan produktet har blitt benyttet og hva som har inntruffet.

Når vi har mottatt informasjonen, kommer vi til å svare deg med hvordan vi går videre i saken.

Et produkt som returneres for reklamasjon skal være rengjort og fri for hundehår, leire og lignende. Om produktet ikke er rent når det kommer inn til oss, risikerer du at det returneres uten behandling.

Hvor lenge har jeg åpent kjøp?

Vi tilbyr totalt 30 dagers fri returrett, som består av 14 dagers angrerett og ytterligere 16 dagers utvidet åpent kjøp.* Dette beregnes fra den dagen du henter ut eller tar imot ordren din til du leverer forsendelsen i retur hos postombudet.

Mer informasjon om hvordan du returnerer finner du her.

*Utvidet åpent kjøp gjelder ikke bade-/undertøy. Utvidet åpent kjøp eller angrerett gjelder ikke spesialtilpassede varer, f.eks. ski som har borrede bindinger eller er steinslipte, eller bade- og undertøy som leveres i forseglet emballasje og du bryter forseglingen.

For mer informasjon kan se våre Salgsbetingelser.

Hvor lang tid tar en retur?

Vårt mål er at en retur skal behandles senest 5 virkedager etter at vi har mottatt den. Når returen er behandlet, sendes en bekreftelse per e-post.

Hva skjer med mitt gavekort/verdibevis/tilgodelapp ved en retur?

Har du benyttet et gavekort/verdibevis/tilgodelapp så kommer beløpet kommer føres tilbake til samme kode som du har mottat tidligere. Samme kode kan dermed brukes igjen.

Vis flere

Ønsker du komme i kontakt med oss?

Vår kundeservice hjelper deg gjerne med spørsmål du ikke finner svaret på selv.

E-post

Ønsker du kommer i kontakt med oss via e-post kan ta kontakt med oss på [email protected] eller enkelt bruke kontaktskjemaet nedenfor.

Hvis spørsmålet ditt gjelder en bestilling du har hos oss må du huske på å inkludere ordrenummeret ditt i e-posten.

Telefon

  • Ring 22 83 86 00

  • Åpningstider
    Mandag - Fredag 09.00 - 16.00
    Telefonen er stengt for lunsj hver dag mellom 11.30 - 12.00
Du surfer akkurat nå i privat modus (inkognito) og da lagres ikke dine personlige favoritter. For å kunne bruke denne funksjonen må du gå ut av privat modus og besøke vår side på nytt. Lukk!